Valla benim bebeğim 17 aylık hayla ıkınır 🤷🏻♀️Ama küçükken de çok gazlı bir bebekti acaip yani bu belirtilerde bence birşey yok bebeklerin bağırsak fonksiyonları farklı yaniii zor sindiriyorlar hemde çok gazı kakasını yapmak gerçekten zor 😢malesef o aylarda ben 1 yaşında kadar hep gazından çektim çok gazlı bir bebekti titreşimli ana kucağının çok yararını gördüm ama 😊