0znur Anneler merhaba, Bugün kayınvalidem benden habersiz bebeğim ağlıyor diye şekerli su vermis. Karnı agriyodur belki iyi gelirmiş. Bebegim daha 53 günlük. Bugün de cok huzursuzdu, onunla bir alakası olabilir mi? Zararı olur mu?
etipuf 0znur bişey olmaz meraklanmayın. Ama kayınvalidenize sizden habersiz birşey vermemesi konusunda uyarın
Mervi-10 0znur ben gazı çıkartmasına yardımcı oluyor diye duymuştum ama zararı yok ama tabi uyarmakta fayda var 🙏
birfincantuzruhu 0znur Sanmıyorum bi sıkıntı olmaz ama yine de tepkinizi koyun derim. Buna ses çıkarmazsanız her arkanızı döndüğünüzde ağzına biseyler tıkıştırmaya başlar.
Hum34 O kadar zararı olacağını sanmıyorum ben. Ama elbette ki şekerli su vermek tam bir saçmalık. Karnı ağrıyınca geçiriyor muymuş? Açık şekilde tavrınızı koyun bence ortaya.
Minnossareannesi 0znur Evet çok sinir bozucu olsa da o insanlar onları her gün veriyormuş maalesef korkmayın bişey olmaz ama tepkinizi gösterin ki tekrarlamasınlar 🙏🏻
turansmom 0znur Bende verdim karnı ağırdıgı için değilde sarılık olup açlıktan şekeri düstüğü için, birşey olmaz ama sureklilik haline getirmesinler
PembePelikan 0znur bir alakası olacağını düşünmüyorum, evet eskiden bebeklerde gaz sancısı için şekerli su içirirlermiş ayrıca bağırsak temizliği yaptığına inanıyorlar,, annem de bebeğime vermişti gazını alıyor ve çok rahatlatıyor