Momndssd Bugün bebeğim 2.ay aşını oldu şimdilik ateş yok ama hemşire ağrı mutlaka olur demişti. 1 çat kaşığı calpol vermeli miyim? Biraz ağlayıp uyudu
Seyma_29_ Momndssd ateş olmadığı sürece vermeyin bence. Ben kızımda hiç vermedim biraz huysuzluk oldu okdar