Hanımlar emzirdikten sonra sürekli kusuyo oğlum altını değiştiriyorum fiskirtiyo üstü ipislak oluyo bazen giydirir giydirmez tekrar değiştirmek zorunda kalıyorum artık çok takılmaya başladım herkes fazlasını atiyo diyo ama nekadar fazla yani içtiği süt hep cikiyo bazende peynir gibi kusuyo,burda postlarda okumuştum bebek reflüsümü ne oluyomus birazdan onu arastiricam ne olduğunu, yarın doktora götürücem ama bu tanıyı koymak için doktorlar tahlil flanmi yapıyorlar kan alma idrar flan yada başka bsy, nasıl teşhis koyuluyo aydınlatırsanız sevinirim 🥰