Aslmra80 Elmas-Dldnz smayı bilmem ama biz daha önce aptamil kullandık ilk başları sütüm gelmemişti memnun kaldık
isilhanim Tabi ki Aptamil. Patentli formul mama gaz falanda yapmiyor , kilo aldırıyor kokusu da güzel. Diğerleri gibi ağır kokusu yok. Hipp te denedim ama yokkkkk Aptamil e geri döndüm :)
Minnossareannesi Hifaskkk44 amin inşallah hepimize zayıf doğmuştu 2800 doğdu çok kilo aldı bu da bizim için sorun aslında ama yapacak bir şey yok maalesef inşallah sorun yaşamayız