Nil_defne neocate kullanıyoruz oğlum 5 aylık şuan 1,5 aydır içiyor ilk verdiğimde hiç istemedi midesi bulandı ama yavaş yavaş alıştı alerji doktoru mamayı yapıp serçe parmağınla dilini değdir gün içinde sık sık yap zamanla alışacak dedi gerçekten de öyle oldu şuan içiyor çok şükür ama gerçekten tadı ve kokusu çok kötü maalesef ☹️