Aysun20 [silindi] ben de aylarca öyle olsun istedim plan yaparken ama sonradan vazgeçtim. Vebek ayaklandığında kendi inip çıkabilşyor diye avantajlı sayılıyo genelde ama ya biz uyurken uyanıp evde dolanmaya başlarsa 🤔 başına herşey gelebilir kuzularımızın allah korusun. Odamız hazır. Büyük beşiğimiz var bi kenarı yatak seviyesine kadar inebiliyo. Şu an gündüzleri odasında yatırıyorum gece yatak odasında küçük beşiğinde yatıyo ama tamamen kendi odasına geçince onu kullanıcaz. En azından gündüz kendi inip çıkabilir yürümeye başladığında. Gece de kenarını indirmeyiz aklımız kalmaz 🙋🏻♀️