Canom343 Bir yere gitmek içime zehir Oluyordu biri bize gelse İçime zehir oluyordu arabaya binsek ağlıyordu Her şeye korkuyor tepki gösteriyordu Şimdi öyle bir alıştı ki Çelik kapının arkasında oturuyor biri gelecek kapı açılacak ya da bir yere gideceğiz DİE 😂 Yavaş yavaş önce pencere sonra balkonu sonra dışarı alışır günde 2 × 3 kere çıkın ben öyle yaptım şahsen şu anda mesela balkondayım günlük rahat 2,5 saat balkonda geçiriyoruz yere kilim seriyorum ikimiz oyun kurup oynuyoruz yani o şekilde çocuklara falan bakıyor balkondan güzel oluyor bazen salıncağını buraya getiriyorum günler geçiyor 1 hafta sonra yaşına girecek inşlalh 😻