Smsnannesi 2 ay 7 günlük bebeğim Çılgınca el emiyor . Acaba aç mı sütüm mü azaldı anlamıyorum . Sürekli eki parmağında ve çok iştahlı emiyor I şapur şupur
2kezanneoldu Smsnannesi benim kızımda 2 ay 10 günlük kendini yatıştırmak sakinlestirmek için emio veya da emmek istediği için
Canan_sezer Smsnannesi Ellerimi keşfediyor muş bebeişler bende acmı doymadı mı acaba sütüm mğ yetmiyor falan dedim ama yok baya 3.aynına kadar devam ediyor.ama sürekli etmesi parmak da incelmeye sebeb olabiliyormuş.ben el ve ayaklara takılan sınvıraklar var ele takılan da diş kasıyor var böyle ayılı falan onu taktım sürekli simdi ona bakıyor etmeyi kesti belki fikir olur
tecrubesizannee Benim kızımda 50 günlük o da öyle. Aç olduğunda anlarsınız bence,huysuzlanıyor bizimki. Benimki bazen aç değilkende emiyor bende o zaman emzik veriyorum hemen