Doğum yapalı 4 ay 8 gün oldu. Hala daha kanamam var artık o kadar bıktım ki sıcaklarda daha da hayatımı etkiliyor. Doktora gittim emziren kadınlarda götürüyoruz herhangi bir sorun yok emzirdigin için olabilir bazı kadınlar hiç kanama görmez bazılarında ise hep kanama olur dedi. Bu böyle 2 yıl devamı edicek. Başına gelen varmı ne kadar sürdü. 😥