Kızlar merhaba tam yemek düzenini oturttuk diyorum bir problem çıkıyor geçen ay çok güzeldi hazırladığım her şeyi yiyordu 400 gramda almıştı kilomuz iyi şuan boyumuzla sıkıntımız yok fakat oğlum son zamanlarda yiyor yerken öğürmeye başlıyor yanımızda mutlaka su ayran vs içecek oluyor veriyorum midesi yatışsın diye fakat kusuyor hemen bütün yediğini sık sık azar azar beslemeyi de denedim biraz önce yoğurtla bulgur pilavı verdim 2-3 kaşık onuda kustu reflü mü oldu acaba yememek için mi yapıyor yardım eder misiniz en kısa zamanda doktora da götüreceğim. Üşüttü desem uzun zamandır böyle 2-3 hafta oldu yani.