Blond me açıcı çok kaliteli ama pahalı yani tek basına oksidan ile alsan 180 TL tek bir tarafını açacaksan almaya gerek yık 😊ama illa açıcam diyorsan 20 volüm oksidan kullan 30-40 direk yakar yani 20 daha kontrollü olur ben saçımı komple evde açıp boyadım valla kuaförlere taş çıkarttım sıfır yıpranma