Mizan-Annesi1 Bebedor markası bebek saç fırça tarak ikili set aldım e bebekten kutusunu açar açmaz fırça çok kötü kokuyor keçi gibi aynı yıkadım geçmiyor 🤮kullanan yada önerisi olan var mı
cocomelon33 Mizan-Annesi1 ben de e bebekten baby plusun almıştım aynı keçi gibi kokuyodu çünkü keçi kılından yapılıyor o yüzden çok yumuşak kaç gün sirkeli suda beklettim geçmedi iğrenç kokuyordu😁 kullanmaya başladıktan sonra geçti kokusu hatta şuan bu posttan sonra kokladım geçmiş unutmuşum koktuğunu
Kahveliseker Mizan-Annesi1 bizde babyjem aldik o da öyle. Plastik olan daha güzel tarıyor öbürünü ne yikamak geldi içimden ne de kullanmak 😣