eylullubiryasam Bebeğim bazen oturur pozisyonda geriye atıp kasıyor kendini. Normal bir şey mi bilen varsa yazabilir mi?
ecemm-6161 eylullubiryasam Evt canım bemim oğlumda atar öyle bişey diyince yapıyor normal dede arada yapıyor bebek işte 😄