Ftmasanli benim oglum da öyle, 46 gunluk. Sabah 5 ten sonra Baska uyku yok zar zor kesik kesik 8e kadar uyutmaya calısıyorum. Sonrasında gun içinde uykuları maks. 10 dk. Sürekli ağlamalı, kusmalı, meme almamalı geçiyor. Her gün akşam 9 olsa da uyusa diye bekliyoruz. Bu aralar belli bir saatten sonra bahçeye indiriyorum orda uyuyakalıyor. Temiz havadan sanırım.
Bana da bir yardım lütfennnn.