mucizemmavi merhaba, sadece anne sütü alan bebeklerde ek gıdaya kadar kaka doyduğunun belirtisi olmuyor. Oğlum 11-12 kez kaka yapardı, 15 aylık oldu hala 7-8 kez yaptığı olur ancak gayet ortalama bir bebek, hiç iri değil.
Hava sıcak olduğu için bebeğiniz terlede atıyor olabilir, yaz geldi forumda hergün ya su vereyim mi ya da çişi azaldı postları başlar☺️Açlıktan kaynaklı olduğunu düşündüğünüz huzursuzluğu var mı? Sürekli aranıyor mu? Çişi koyu renkli mi? Bezinde turuncu leke oldu mu?