Mmomm Selam anneler ilk kez kabak tadımı yaptırdım bugün yalnızca bir kez ve çay kaşığı kadar verdim. Ama kafam çok karışık günde kaç öğün vermeliyim ve ne kadar arttırmalıyım yendiği püreleri ?
Poncikannesi606 Mmomm çok da kasmamak gerek 😅😅 ne kadar isterse o kadar verdim Bn. Üç gün kuralını bir hafta denedim baktım çoğu şeyde sıkıntı yok verdim gitti. Ama tabiki yanlış bişey
acimavi Mmomm günde sadece 1 öğün tadım yaptırmanız yeterli. Benim doktorum günde 2 öğün vermemi önermişti, sabahtan bir gıda tadım yaptırıyordum, öğleden sonra yoğurt yediriyordum. Ama tadımlar 3 gün boyunca tek öğün
Mmomm Poncikannesi606 aslında kasmıyorum pek ama kafa çok karışık bende her sebze için 3 gün sabredemeyeceğim sanırım 😂
cydcvk Poncikannesi606 ay bende öyle vala. Üç gün havuç patates kabak derken fenalık geldi. Sonra hiç uymadım 3 gün kuralına. Yoğurt çorba bezelye enginar ne varsa verdim arka arkaya tabi yanlıştı😍
Kagansmother Gunde 1 defa versen yeterli 2. Gun tatli kaşığı 3. Gun yemek kaşığı sonra diğer ek gıda eger tattirdiginiz besine alerjik reaksiyon göstermediği diğer günlerde 1 fincanı geçmeyecek şekilde verebilirsiniz
Mmomm Kagansmother peki günde 3 ana öğüne ne zaman geçmem gerek. Bazı anneler 6. Ayda sabah kahvaltı hazırlıyorlar öğlen yoğurt öğlen püre şeklinde
Kagansmother Mmomm 6. Ayda kahvalti için erken bir ana öğün bir ara öğün olsa yeterli canim biz 7. Aya 1 hafta kalmışken basladik ama 5 ay 20 gunlukken tadimlara başlamıştık
Aslan-123 Kagansmother peki mesela ek gidaya patatesle basladik 1 tane patates hasladim yarin icinde ayri patates mi haslicam yoksa onceki gunun patatesi verilir mi🤔
duru2603 Kahvaltıya 7,5-8. Ayda falan başlanır bence tadımlardan sonra çorbalara meyvelere geçersiniz iki öğün
Sonsuzmutluluk Aslan-123 Günlük yapın bir dilim kadar haşlayın ne vereceksiniz buharda yada az suda haşlayın
Aezgi Sonsuzmutluluk kabızlık genelde ek gıdaya gecince vücutları alısık olmadığından olurmus ( benim bildiğim okuduğum kadarıyla ) yemeklerine 1 cay kasığı zeytinyağı konulmalı diye biliyorumm bende ek gıdaya yeni gectim öyle yapıyorum
Sonsuzmutluluk Aezgi Bizim süt alerjisi şüphemiz vardı 3 ay diyet yaptım 5.ayda diyet açtık 5 ay 20 günlükken ek gıda tadımlara başladık 1 hafta sonra kabız oldu 5 gün yapmadı kakasını doktoru 1 hafta ek gıda ara ver dedi sonra tekrar başla 3 gün kuralıyla yeniden dedi acaba ben diyet açtım diyemi yoksa ek gıdadan mı bilemedim çok kafam karıştı.şuan 6.5 aylık ek gıda ara verdik
Aezgi Sonsuzmutluluk diyetten olabilirmii acaba veya gene deniyerek bulmak gerek zeytintağı koyun az birsey öyle deneyin bunları yaparken gene diyet yapın ancak öyle bulabilirsiniz sanırım
Sonsuzmutluluk Aezgi Teşekkür ederim diyetede başladım tekrar. inşallah ek gıda sebebiyle olmuştur çünkü yoğurt peynir vs yiyemiyeği için üzülüyorum
Sonsuzmutluluk Aezgi Havuçla başladım sonra kabak sonra patates,brokoli,balkabağı,avokado elma daha ilerleyemedik kabız olunca