Emineygt Bebeğim 35 günlük 3 4 günden beri aşırı huysuz mızmız ve çok az besleniyo acıkmiyor mu hiç diye korkuyorum 😔😔herşeye ağlıyo bu durumda olan var mı
Omus35 Emineygt ilk olarak Gaz olmalı diye düşünülür emziriyorsan sütünü kontrol et derim mamaysada marka içeriğini vs bi Dr danış istersen kaka durumu nasıl ?
AND-20 Emineygt gazdan kaynaklı bizde de oluyodu gaz damlaları sağolsun düzeldi azda olsa şimdi çok gazı olduğunda öyle yapıyo
Emineygt Omus35 çok gazlı bı bebek evet emziriyrm daha önceden de sagdigim sütleri veriyrm bu ara çünkü sütüm aşırı azaldı kaka durumu da her beslenmeden sonra yapıyor ama zorla tabi çok kasılıyo
Omus35 Emineygt azalması strese bağlı yada yediklerinle alakalı olabilir tabi ki bebek de emmeyi azaltırsa oda etkiler ben daha çok gazdan dolayı rahatlatamadığı için emmeyi biraz bırakıyor gibi düşündüm