Oykmmkrkn günlük şişe sütten yapıyorum canım hergün. Taş gibi oluyor. Kaynatmaya gerek yok cezvede ısıtıp küçük kavanoza yapıp battaniyeye sarıyorum eski usul. Pecete koyuyorum kapagın altına.açınca peçeteyi ve kapağı çıkarıp buzdolabına ağzı açık koyuyorum.Bi şişe 3-4 gün gidiyo. Sütaş süt, içim süt falan çoğu marka var. Yalnız 7-8 saat bekletiyorum battaniyede