Benim.oğlum 8 aylıkken oldu ilk dozunu doktorumuz 1 er ay arayla.3 doz.olcak dedi
Fakat.doktor aniden vefat etti :/ güvendiğimiz aile.dostumuzdu.kendisi hiç bakmadim o da yazmamış biyere ilk.doz nimemrix mi bexsoru mu.bilemedim
Yeni doktor sorucak bakalim.ona göre haziran da 2. dozu olcak