Nihan47 ara öğün veya atıştırmalık yerse ana öğün yemiyor. 21 aylık kızım sabah uyandıktan 1-2 saat sonra kahvaltı yapar bazen 1 salatalık bazen yumurta öğlen uykudan önce yer. Akşamda uykudan önce yer aralarda anne sütü ama artık eskisi kadar düşkün değil 1 yastan sonra iştah azalabiliyormuş. Yeni şeyler deneyin sevdiklerini bulmaya calışın