Gunsss Anneler oğlum 8 aylık keçiboynuzu özü mü yoksa pekmezi verebilirim ? Aktara gittim kafam karıştı. Sizler ne veriyorsunuz?
Yade012 Gunsss tabiiki özü. Pekmezde ilave şeker var ama özü sadece soğuk sıkma şekeri kendi doğal şekeri ilave bişey yok. İkisini birbirinden ayıran özellik bu birinde ilave şeker var diğerinde yok
Gunsss Yade012 Arasinannesiiiii bgmarik Bengisu_dunya Karas çok teşekkürler ☺️ bende keçiboynuzu özü alayım 🙏🌺
Arasinannesiiiii Gunsss ben özünü veriyorum ama pekmez gibi oda bir çay kaşığı kahvaltısında veriyorum.
bgmarik Gunsss doktorumuz soğuk sıkım ürünler her zaman besin değerini korur demişti.O yüzden keçiboynuzu özü veriyorum.