Ulviye1607 Anneler bebeğim 11 aylık. Yürüyor. Ayakkabı ne almalıyım marka bişiy mi olmalı normal bişiy de alsam zararı olur mu deneyimli anneler fikir verin bana 🎈
madambovary Ulviye1607 anatomik tabanlı bir ayakkabı tercih etmelisiniz. Vicco marka güzel oluyor gerçekten rahat ediyorlar bir bakın isterseniz.
Damla93 Ulviye1607 vicco ilk adımlar için çok iyi ayak yapısı yeni oluştuğu için normal ayakkabılar pek önerilmiyo
PembePelikan Ulviye1607 ilk ayakkabısı sıradan olmamamlı mutlaka ortopedik alın, çok düşüyorlar başka türlü