Hanımlar erkek bebeğim 4300 kilo dogdu şuan 5. Ayımızı bitireceğiz ve 7500 kilo falaniz. Anne sütü aliyor yaklaşık 2 aydır günde 1 defa 60 cc mama veriyorum doktorumuz kilosunun ıyi olduğunu söyledi ancak benim gözüme mi öyle geliyor bilmiyorum bana az geliyor sütüm akşama doğru yetmiyor gibi geliyor acaip boş hissediyorum göğsümü mama yi bazen veriyorum bazen vermiyorum vermeli miyim sizce yoksa ıyi mi kilosu emziren anneler size de akşam gigsunuz boş gibi geliyor mu