tubikoo canim benimde tek gogus 2 kez mastit oldu gecti saniyordum ama emzirmem bitti ne kadar emzirebildim ograsi ayri tabi zaten dogru durust sut yoktu neyse..agri sizi yok ama diger gogsum pamuk gibi yumusak o gogsume dokunuyorum sert ve kitleli gibi doktora gittim. Ultrason baktilar o kitle gibi hissettigim seyler mastit sonrasi gogus var olan sutu bosaltamamis memede sut kanallari genislemis onlari hissediyormusum. Masaj yap ama sagma dagit gogsundeki kanallarda kalan sut varsada zamanla eski haline doner dedi. 1 yil sonrasi icin tekrar ultrason onerdi. Insallah sende de bisi yoktur. Kendini korkutma ama ihmalde etme bi gorun doktora aklinda kalmasin. Gecmis olsun