Merhaba kızlar biz de sonunda şükür 6 aylık olduk ve ek gıdaya geçiş yaptık şimdiye kadar bebeğim her istediğinde emzirdim ve emzirerek uyuttum ama ek gıdaya geçince bir emzirme öğünü azaldı ve memelerim çok şişiyor artık bir süre sonra kendiliğinden azalır mı yoksa sağıp dökeyim mi ne yapayım elimi değemiyordum geçen birine acıyordu mastit olmak istemiyorum 😢