Kizlar normalde sacim kuru kirilmaya meyilli bi sac tipi . Bi ara sacim dokuldu boyle yarisi falan. Yarisi su an kulak hizamda yarisi belimde . Dogumdan sonra sacimi boyattim sariya ve daha bi cansizlasti. Ne bi parlaklik ne bi canlilik hic bi sey yok . Cali supurgesi gibi . Allah askina onerebileceginiz bi sac bakimi var mi ? Kozmetik urunu olabilir evde kendimiz yqpabilecegimiz bi maske de olabilir?