Ultraslan40 hzlssmoom bir problem olmaz ben öyle yapıyorum, elimin ayarı olmadığı için 2-3 günlük yapıyorum hep 1 günlük yapacağım diye. Ama tabi önce ben tadına bakıyorum sonra oğluma yediriyorum.
ezogelinn hzlssmoom fazla olursa dolapta birgün tutup yediriyorum zaten 2 günden sonra hiçbirşey yedirilmemeli ancak kıymalı çorba yaparsam sıcakken vakumlu küçük kavanozlara koyuyorum 2 3 gün sonra açıp yediriyorum
hzlssmoom Mutluluk bugün yapıyorum çok yemediği zaman kalıyor dökmeye de kıyamıyorum gün içerisinde yemezse ertesi gün veriyorum dolapta bekletip ama bende bilemedim 🤔
hzlssmoom Ultraslan40 teşekkür ederim bende endişe ettim acaba vermemelimiyim diye benimde elim çok ayarsizdir🤣
Ultraslan40 hzlssmoom ah ne olacak böyle, bir de iştahlı olsa neyse, gıdım gıdım yer😂 Hiç bir şey olmaz merak etme.😍