[silindi] 0-6 ay yazdıgı için ben 6 aya kadar kullanılması gerektiğini sanıyordum ama zaten bizim avent 3 tane emziğimiz var üçünü de kullanıyoruz kaybolur diye indirimdeyken almıştım o yüzden hepsini kullandığı için çok yıpranmış, olmuyor zaten bebeğim de minyon ağzı da baya küçük🤣🤦♀️