Bebeğim bir nesneyi tutmaya çalışıyor ama tam olarak kavrayamiyor elleriyle bu durum normal mi uzanıyor istiyor ama parmaklarıyla tutmaya çalışıyor avucunun içine alamıyor tam olarak birde neler yapıyorsunuz birlikte ben genelde TV koyuyorum zipzipta zıplıyor 5 10 dkka yurutecte duruyor nasıl ilgilenebilirim neler yapabilirim bilmiyorum fikir verirmisiniz