Aysek1 Havalar çok sıcak günde bir tatlı kasıgı sabah aksam bölerek verebilirsin. Evet anne sütünün %80i su ama bebekler yaz aylarında susuz kalınca bu bebeğe işkence olur çünkü anne sütü tatlı ve yazın tatlı birşeyler bebeği yakar. Yaz aylarında 1 tatlı kasiğı,kan ilacına gecince bir yemek kasigi kadar verebilirsin günlük.