Kızlar bebeğime ek gıda olarak sadece püre ve ev yoğurdu veriyorum bazende meyve suzgecinde meyve veriyorum Aptamil mamadan bebivitaya geçiş yaptık ama bebeğim kabız oluyor surekli sadece mama ile besleniyor bu arada kabızlığı için ne kullanabilirim bir öneriniz var mi