Kızlar birşey sorucam babam 55 yaşında ve aşı sırası geldi ama annemin yaşı daha küçük ve ona henüz sıra gelmedi babamdan dolayı annemde aşı olabiliyor mu bilgisi olan var mı ? Eğer olabiliyorsa nasıl randevu alınıyor ya da sırasını mı beklemesi gerekiyor.