Gizemhzl aynı gün bizim de. 28 Ocak dimi? :) benim kızım da 2-3 saatte bir 90cc içiyor canı istemezse 60cc. Sürünüyor o anne sütü resmen çok üzülüyorum dökünce. (Sağarak veriyorum) bizim de sağlık sorunları oldu stresten süt gidecek diye korkuyorum çünkü alerjik bebek. :/ EDS ile vermeyi deneseniz belki daha mutlu olur. Benim ki meme gördü mü ağlıyor :)