Annebebek58 Bebegimi sutten kestim 2 gundur emzirmiuorum cok doldu agriyor artikk ne yapmam lazim ne zaman cekilirrr Bi de 14 haftalik hamileyim
Pamuk_seker Annebebek58 bebeginiz kac aylik peki Bende kesecegimde buz parcalari masaj falan yazıyor nette
Lilayda Annebebek58 bazi doula koclar hamileyken emzirin diyor hatta iki bebek birden emzirenler bile oluyor 10 aylik cok ufakmis. Bir arastir istersen mastit olmadan önce…
Merve_96 Annebebek58 mastite sebep olabilir canım gün içerisinde ara ara sağ elinle iyice boşaltmana gerek yok biraz rahatlasın birak böyle böyle süt üretimi azalacak birden kesmek hem ağrılı hemde çok zor olur
Merve_Kumsal90 Annebebek58 düşük riski yoksa emzirebilirsiniz. İlk bebeğiniz daha 10 aylık mış. Kuranda bile 2 tam yıl emzirin yazıyor. Doğunca da beraber emzirirsiniz. İkiz anneleri gibi. Tandem emzirme yaparsınız. Lütfen ilk bebeğinize haksızlık etmeyin
Pamuk_seker Annebebek58 hm erken degilmi peki sutten kesmek icin hamileyken devam ediliyor emzirmeye doktorada sor istersen