40 ım çıkınca ailemin yanıma tekirdağa gideceğim yazlığa yazı orada geçireceğim. Sağlık ocağındaki aşı günlerimiz haziranda ve temmuzda şimdilik. Gittiğim yerdeki sağlık ocağı bebeğimin aşılarını yapar mı ? Hangi aşılar olduğunu buradaki sağlık ocağından bi kağıt alsam yaparlar mı ? Bilgisi olan var mı ?