Bu kadar şaşırılacak ne var anlamadım? Dışarısı risk kaynağı, korkmanız çok çok normal sizi anlıyorum. Virüsten ölen çocuklar biliyorum maalesef. Benim oğlum kronik akciğer hastası, 19 aylık, biz de yeni yeni 10-15 dk gidiyoruz. 1 yaşından sonra yavaş yavaş çıkartmaya başladım hafta da 2-3 kere oda. Çıkartmadığım günler balkon da havuz kuruyorum öyle enerjisi atılıyor. Zaman verin bebeğinize yavaş yavaş açılır.