Nako gerçekten mi, çok üzüldüm şu anda. Yıkıldım desem yeridir. Selda hanım da iyi ama Fatih bey çok donanımlı tecrübeli, uzun uzun anlatıyor. Telefonla ulaşmak da çok kolay. Çok yardımcı oluyordu. Mesleki tecrübesi çok üst düzey biri çok üzgünüm gittiğine. Başka doktorların haftalarca ne yapacağını bilemediği şeyi o nokta atışıyla çözüyordu. Şimdi kime götüreceğiz bilmiyorum.