Yektaa16 Arkadaşlar merhaba biz kızımızla şuan 3 ay 11 günlüğüz şuan sadece formül süt içiyoruz ve damak yarığı problemimiz olduğundan sanki fazla kilo alımımız yok o yüzden size de bi sormak istedim sizce ek gıdaya başlamalı mıyım?
Balkizlarim Yektaa16 bence daha küçük sindiremez ve doktoruna danışın derim cok nadir doktorlar 4.ayda baslatiyor cunku biz 6.ayda başladık 🌸🍭
dertlikerkenez Yektaa16 doktor yönlendirmesi, verdiği liste ile 4. Ayda başladık. Ek gıdaya başlamak kilo alımını etkilemez, adı üstünde ilk ay tadım, kaşığa ve pütüre alıştırma ayıdır. Bir doktorla görüşerek başlamanız çok daha sağlıklı olur.
Yektaa16 dertlikerkenez evet haklısınız bu hafta gittiğimizde sorucam zaten doktorumuza tşkler ilginiz için
duru2603 Yektaa16 ek gıdaya başlayınca da gelişimini ve kilo alimini anne sütü veya mamadan karşilayacak zaten. Az az tadım yapacagı için doyurmayacak, birden ekgıdaya yüklenirseniz kabız olur bağırsaklar kaldiramaz daha tehlikeli allah korusun. Sütünüzün yetmedigini düşünüyordsniz doktor onayıyla mamaya başlayabilirsiniz
Yektaa16 duru2603 sütümü sadece 2 ay verebildim şimdi sadece mamayla besleniyoruz takip ettiğimiz doktorumuz var o önerdi zaten ek gıdaya da gelince dediğiniz gibi baya erkenmiş onu da doktorumuza sorup öyle başlarım artık bu arada ilginiz için tşk ederim ❣️
Selin39 Yektaa16 Allah aşkına ne ek gıdası ufacık bebek cooookkk erken henüz dün 6 aylık olduk bugün yeni başladık ek gıdaya formül mama vereceksin kilo alımı azsa