Misterious Momsmom parantez bacak dene duurmsa yani sadece bacaklarda eğrilik varsa ayaklarda içe donukluk gibi bı durum yoksa büyüdükçe düzeliyor.
Melis84 Bizde de aynı durum var maalesef ve kalça usg de sorun çıktı. Tip 2 denilen bir tanı koydular takip edecekler 2 ay sonra tekrar usg çekilecek. Doktor sorun olmaz 3, ayda düzeliyor dedi ama içim hiç rahat değil
Melis84 Momsmom düzelmezse bir Aparat var bacağa takılan bacakları ayrı tutuyor onunla tedavi oluyor dedi bilemiyorum ben de çok endişeliyim
Misterious Momsmom yine drunuzla danışın ama benim kızımda da vardı. Ortopedi şey röntgen istedi abkti normal gelişimsel büyüdükçe düzelecek dedi. D bir dikkatli ve düzenli kullanmak gerekiyor. Kızım şimdi 2 yaşını geçti epey düzeldi. Tabi Dr gorusu almak gerekiyor