Ygz NarTanesi canm bebekten bebeğe değişir evde sürekli ismni kullanıyomusun? Ben mesela algılasın dye sürekli ismiyle hitap ettm mesela oğlum yağızım gibi
Nilly Ben meme kelimesini öğrettim. Her emzireceğim zaman oğlum hadi gel memme memme memme diye diye açıyorum yutmaya başlayana kadar sonra susuyorum. Şimdi mesela kucağıma aldiğimda oturuyo, ama memme memme dersem kafasını salıyo koluma ağzını açıyo vereyim diye. 😆
damlahira NarTanesi Bebekten bebeğe değişir sürekli adıyla seslenmeniz lazım mesele ben kızıma doğduğundan beri ona bakarak adını söylüyordum iki aylıkken bakmaya başladı şimdi adını duysun hemen bakıyor ☺️☺️🥰
NarTanesi İsmini çok fazla kullanmıyorm sanırım orda hata yaptım genelde bebeğim oğlum aşkım vs derim ismini de söylerim ama bunlar kadar çok değil yani ortalama bu aylarda bakması gerekiyor sanırım değilmi
NarTanesi İsmini çok fazla kullanmıyorm sanırım orda hata yaptım genelde bebeğim oğlum aşkım vs derim ismini de söylerim ama bunlar kadar çok değil yani ortalama bu aylarda bakması gerekiyor sanırım değilmi
mrymdnr NarTanesi bizde evde hep ismiyle hitap ettik oğluma şimdi 4 ay 5 günlük epeydir ismi söylendiğinde kafasını çevirip bakıyor göremiyorsa sesi arıyor öyle tatlı oluyor ki 😍
KuzucukEfehan NarTanesi benim oğlum 6 ay 19 günlük 6 aylik oldugun dan beri ismi ile seslenince bakıyor