Merhana anneler, bebeğim 7 aylık bu zamana kadar ek gıda verirken sorun yaşamadım. Azıcık pütürlü yapmaya başladım onuda yiyor fakat son zamanlarda sevzeli yogurtlu puturlu seyleri sevmemeye basladı agzını goturdgumda kafasınj sallayıp başını ceviriyor. Eliyle kaşığı itiyor. Malesef 2 gündür yemeye zorladıpım için agzında bekletiyor öğürüyor öğürüyor ve kusuyor. Onu zorladığım için aç kaldığı için vicdan azabı çekiyorum. Dişten mi? Yeni birşey ni öğrendi? Yoksa yemeklerimi seçiyor? Anlam veremiyorum sabah kahvaltısını çok güzel yaptı ama doyuyor sanırım eliyle itiyor önceden hepsini yer daha fazlasını isterdi . Bu durumu yaşayan 7 aylık bebek anneleri önerileriniz nedir? Başınıza geldi mi? 😔