Minikprenseees elfhuma19 3400 doğdu ama ben 45 günlükken safra ameliyatı oldum öncesinde atak olduğu için beslenme vs olmadı düzenli bir şekilde ilk ay kilo alamadı kızım 200 mamayla toparlandı şükür şimdi öncelik emziriyorum doymazsa mama veriyorum
elfhuma19 Minikprenseees Olsun sağlıkları yerinde olsunda canım düzene girer tombik oluncada sağlıklı olmuyor çok zayıf oluncada
Deletedmom5151 Minikprenseees evolvia kullanıyorum aliyor anne sutu de ama 30 cc falan çıkıyor iki göğüsten
Minikprenseees Deletedmom5151 ben de sağıyorum 80 cc çıkıyor iki göğüsten bazen ama her öğünde o kadar olsa mamaya gerek kalmayacak belkide. Emerken uyuyor mesela yerine yatırınca uyanıyor doymuyor ve mama veriyorum sonra uykuya da dalıyor
Deletedmom5151 Minikprenseees valla bayadır sagip bakmıyorum bugün bi bakayım ama hiç sanmıyorum damla falan da kullandım cogalmadi
Minikprenseees Deletedmom5151 bol su içmek gerekiyor ben incir havuç kürü yapıyorum 15 gün o sonra humana çay içiyorum