Ezgitpc 2 ay 10 günlük olduk bizde 58 cm 6500 kg kendi kendine sesler cikariyo kıpır kıpır oynuyor maşallah gaz problemimiz kalmadı sanırım tv yi görünce gözlerini ayırmıyor bide evde bi tablo var gözleri dikip gülücükler saçıyor ne görüyorsa artık aşımızı da vururduk 5 gün önce şimdilik çok şükür iyi gidiyoruz uyku düzeni gündüz sürekli uyur uyur uyanır gece 2 defa kalkıyor mama ağırlıklı besleniyor