Seymao Kizlar merhaba , bugun bebegimin elinden kan alindi. Eli kan toplamis gibi boyle mi oluyor normal mi ilk defa aldiriyoruz 😥😥😥
Yade012 Seymao yenidogan yoğun bakım hemşiresi olarak söylüyorum kan alınan yeri bastirmadiginiz için orası morarir.
qwrt1245 Seymao kızımın damarlarını bulmak zor olduğundan ne zaman kan aldırsak elleri delik deşik olur morarır doktorum bize hirudoid forte jel yazmıştı. Bence geçer ama eger geçmezse gösterebilirsiniz doktora belki krem verir
UraSsmom Seymao 1 2 dk en az bastırman gerekiyo cnm ben de oğlum küçükken ağlamasına dayanamadım hemen emzirmeye götürmüştüm kanamıştı baya ve morarmıştı da şimdi iyice bastırıyorum artık geçmiş olsun 🤗
Seymao UraSsmom cok tesekkur ederim canim bende aglamasina dayanamadigimdan anlayamadim bastirip bastirmadigimi. Normal ozman dimi bir problem olmaz 😊
Seymao Yade012 tesekkur ederim canim ilk defa boyoe birsey yasadim bastiramadim sanirim. Kolunda da var biraz morarma normal mi
Yade012 Seymao endişelenmeyin normal yeterince bastiramadiginiz için kolda kan birikintisi yapar ardından kolun minik minik yerleri morarir bir kaç gün sonra geçer.