duygu3437 Ezgimutlu seninki Gine yapıyor bizimki tüm gün ıkınıyor tık yok 😂 doktorum normal dedi bağırsakları daha gelişmemiş ondanmış
Ezgimutlu Ultraslan40 canı yanıyor gibi ondan endişe etim ilk çocuk olunca bilemedim napıcagımı gazı var sandım ilk hep masaj yaptım falan
duygu3437 Ezgimutlu ben de 2. Gününü anneme dedim hakkın ödenmezmiş annem diye sarıldım 😂 acı çekiyor gibi duruyor insanın içi gidiyor ama accı çekmiyormuş sadece katı yapıyorsa ıkınmak yann makatı çatlaya bilir bende günde 1 kere zeytinyağ sürüyorum okadar
Ezgimutlu duygu3437 ben 1 çay kaşığı zeytin yağı içiriyorum ona sağlık ocagındaki ebe vere bilirsin gazını giderir bağırsaklarını yumuşatır dedi