Sevgili anneler, kızım 10 ay 11 günlük. Kontrollere götürdüğümüz ilk doktor menenjiti 9 aylıkken yaptıracağız demişti, sonra kızım 4 aylıkken doktorunu değiştirdik, bu doktor da ‘ben bexseroyu kendi çocuğuma da yaptırmadım ateşli havaleye sebep olabiliyor, sadece nimenrixi yaptırdım, ama bebeğiniz için tercih sizin’ dedi, elimize de bir kâğıt verdi, hangi ayda başlanırsa kaç doz vurulacağı yazıyor detaylı şekilde. Geçen ay doktora yine hatırlattım, önceden söylediklerini söyledi, isterseniz hemen başlayalım dedi, ama ben doktorumun beni yönlendirmesini istiyorum, şu ay şunu vurulacak, birkaç ay sonra ikinci dozu olacak falan diye. Sırf bu konudan ilk doktora devam etmediğimiz için çok üzülüyorum. Açıkçası şimdiki doktoruna menenjit planlamasını bırakmak da istemiyorum, önceki doktoru muayene ücretinden dolayı bırakmıştık, bu konu için yine ona mı gitsek 11 aylık olduğunda? Ne yapsam bana biraz fikir verir misiniz, kafam çok karışık