Merhaba bebeğim 10 buçuk aylık fakat doğduğundan beri kabızlık problemi yaşıyoruz hip sma bebelac Gold Aptamil normal bunlarda aşırı gaz ve kabızlık yaptı Aptamil conformil ve proseno kullanıyoruz şuan bi ara iyi geldi devam ettik ama aşırı kabızlık sorunumuz yine başladı 2 ay oldu çocuğum kendi başına yapamıyor lavman yaparak yaptırıyorum ve kilo alımı da yavaş ek gıdaya başla geçer dediler ek gıda da fayda etmedi ve iştahsız evolvıa alın diyorlar şimdide sizin mama tecrübeleriniz nedir önerileriniz nedir 😞