Ayse_54 bebeğim 3 ay 23 günlük, uzun zamandır iki elini ağzına sığdırmaya çalışıp ağlıyor, aşırı salya akıtıyor, üzeri ıslanıyor sürekli. Doktor dişlerine baktığında alt iki dişinin kabardığını söyledi, o yüzden yapıyor dedi ve jel verdi. Yani sizinki de diş olabilir, bazen bu kadar erken olabiliyormuş🤷♀️