DamlaDorukhan ne kadar erken o kadar iyi diye düşündük büyüdükçe hem derisi kalınlaşıyor acısı yüksek oluyo ve iyileşme süresi uzuyo hem sinir hücreleri gelişiyor buda acıyı artıyor hatırlamayacağı dönemde olması travma da yaratmaz valla içim gide gide ağlaya ağlaya yaptırdım oğlumun dediğim gibi acısı geçti benimki tamamen iyileşene kadar geçmedi gördükçe canı açıyor insanın ama onun iyiliği için en en iyisi bu canım